En rolig kväll & en lång städ dag.

Bakis dag idag, även om jag inte är allt för bakfull men lite grann, om inte annat är jag jävligt trött.
Hade en riktigt rolig kväll igår :) Tillsammans med Katrin, Julia och Anna mfl.

Jag och min granne drog hem strax innan tellus stängde, vi åt en nattmacka och fick oss flera goda skratt!  Sen somna man som ett litet barn.  Vakna vid 11 och då var det dags att städa och diska för fullt, tog ju aldrig slut och vid tre kom min faster och gratta mig i efterskott, lite presentkort och en blomma. Nu är jag på arnö och har precis ätit välbehövlig mat och snart ska jag åka hem. Ikväll kommer BellaB och Eva till mig blir lite mys sådär och Katrin kommer säkert o gör oss sällskap!

Vi hörs kanske senare.

Kommentarer
Postat av: amsan

längesen vi gjorde nåt sånt hörru :)


Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback