Dåligt uppdaterande, igen...

Har inte haft tid eller ork, men nu har jag ändå inget bättre för mig.

i fredags hade brottarbella fest och där var man ju närvarande, på lördagen sov vi alldeles för länge men skönt vare, åkte hem runt 5 tiden, då jag åkte till min syster för att käka grillat och kolla på robinson, därifrån hem för att eventuellt gå ut med katrin och dem men vi var alldeles för trötta och sega så det blev film : Den onändliga historien. Sen gick jag över till mitt kollade på 70is och sen somna hur gott som helst.

Nu borde jag städa och sätta ihop mina nya barstolar, men är alldeles för lat.
Men ikväll är det träning med los reunidos så det blir nog kul.

Nu tror jag att jag ska införskaffa mig en festivalbiljett.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback