Allt klär en skönhet... ?

Lördag idag, och jag vaknade upp hos Amy tillsammans med henne och Sara.
Igår kollade vi på massa film och hade as mysigt, det var nice, inte varje dag man gör det med dom! <3
Sen idag så cykla vi till jogersö och stekte i solen, nice som fan även om det var lite långtråkigt... mest färg på ryggen fick jag men även i fejan.. så det är ju bra :) Får hoppas på fint väder imorn så åker jag nog ut till arnö och steker lite vid poolen.

Nu är jag ute på arnö och har duschat och hämtat lite t-shirts, gjorde misstaget att klippa lugg också... så nu får man stå ut med den ett tag... men sånt är life... jag vänjer mig nog, även om jag ser ut som 12.
Om en timme ungefär ska jag och Sara käka kina mat... det är goood. Sen får jag se vad jag hittar på tills katrin kommer hem, vi ska nog kolla på lite film eller dra till selander och dom som skulle grilla. Vi får se.
Brottarbella vill ha med mig till norrköping men jag är alldeles för seg för det, och för fattig.. spara pengar måste jag lära mig göra, speciellt om jag och sara tar sista minuten i sommar? 
Snart ska jag hem till mitt där min plattång finns så jag kan fixa frissan och sånt.


Kommentarer
Postat av: Din vän Isabella

Du är söt! Men du. På Torsdag på torsdag på torsdag på torsdag. Nu när det går så jävla lång tid mellan vårat häng så får vi ju ännu mer tid att ta catch up on. Iof jävligt nice :D


Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback