åldersnoja redan? hur blir det då 10 år?

Nu är ett sånt därnt läge som man bara vill gå ut och skrika så högt man bara kan för att sen ta ett djupt andetag, jag skulle ju kunna göra det då jag inte är den som skriker så högt, grannarna skulle säkert inte ens höra nått.  Jag har en sån beslutsångest så jag vet inte vad jag ska ta mig till... och ja behöver inte ens göra det här valet nu, men helt plötsligt blir allt värsta stora grejerna... som te.x jag har beslutångest om hur jag ska ta mig till Norge, buss eller bil ? Shit bara o bestämma värsta fån grejen... men ändå det går inte.... AAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaah !

Annars så är jag på arnö nu och har blivit lite firad av familjen... åt as god mat och ännu godare efterrätt. Så nu är man mätt och belåten. Sen öppnade jag lite presenter, och jag får ångest av det också... en svinsnygg bikini som jag önskat mig, sen en liten badgroda, och två ringar... that's it, jag är vill inte vara otacksam eller så, verkligen inte, men det kändes ungefär som "Men hallå jag fyller bara 20 en gång", Dessutom måste jag gå och byta båda ringarna för den ena var för liten och den andra förstor.... ångest över det också, hatar och be om kvitton, känns ännu otacksamare ( hitta jag på det där ordet nu?). Nä ja får väl le och va nöjd. Tanken som räknas. <3

Ikväll blire mys med Katrin (som vanligt), förhoppningsvis kommer BellaB också.
Ska man väl ladda lite för den ångestfyllda morgondagen.....


Kommentarer
Postat av: Katrin

Haha skiiit i det säger jag bara!! Svinbra äre.<3


Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback