20 år, vuxen på riktigt......

Ett år äldra och så mycket klokare!  Det är väl så jag vill se det iallafall.
Idag är man fan 20 år, och vuxen på riktigt väl... ?

Hängt med BellaB, sen kolla jag läget på systemet och köpte 12 cider en måndag kl 1, kändes jävligt bra. Så där lär man ju hänga, man hitta ju rätt direkt så! Höhö. Sen fixat lite grejer, och sen gick jag och bytte lite presenter till nått mycket bättre så nu är man nöjd! Finfint.  Ikväll blire chill med BellaB för imorgon är det roadtrip till Norge som gäller.

Så nu ska jag njuta lite mer utav att vara ett år äldre och ett år klokare.
Problemen tar jag imorgon igen.


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback