Vissa ska tydligen inte jobba.

Tisdagen den 10 mars börjar gå mot kvällen och jag har inte fått något samtal ifrån Pacha Toxic, så de var alltså inte menningen att jag skulle spendera min sommar nere i den grekiskavärmen.. tråkigt men sant.
Kanske åker jag någon annanstans och hittar jobb tillsammans med Lina, kankse Magaluf ? Vi får se..

Var ju på en till intervju idag, så vem vet mot alla odds kanske jag får det jobbet. Om inte så är jag väl menad att för alltid gå arbetslös och spendera havla mina helger på olearys för en lön som gör att jag kan göra absolut ingenting.

Jag är inte deppig så.. är det inte menningen så är det inte.
Var på arbetsförmedligen idag också, snack om jobbgaranti, man får det i 15 månader max, så om 15 månader kanske jag bör börja oroa mig om att hitta jobb ?

Aja, vi får väl se....


Kommentarer
Postat av: B-lund

Så jäkla trist:(

2009-03-10 @ 17:53:37
Postat av: amsan

15 månader bara? jag har min till 2011 typ.. tror jag det var

2009-03-10 @ 19:42:16

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback