Torsdag, 19 / 3

Torsdag, 19 / 3, Så jag har namnsdag idag, Micaela Josefina. Så grattis till mig.
3 år går fort... sjukt fort.

Igår var det onsdag, det blev ingen träning utan förkrök hos mig och sen ner till Tellus, tillsammans med Sarah, Amy, Jacob, Emil och Jenny. Mycket trevligt var det även om det kunde varit anigen roligare på krogen. Amy sov hos mig och det blev en massa prat alldeles för länge... då min pappa ringde och väckte mig idag kl tjugo i 8 och vid halv nio hämtade han mig, vi åkte mot norrköping, sov i bilen i en o en halv timme om inte mer, sen gick jag och köpte två nya tröjor ifrån Cubus och ett par solglajor från HM, riktigt najs o sommrigt. Sen åkte vi hemåt med på gamla e4an, och pappa tog en trip längs memorielane. Nu är jag sjukt trött och funderar på att ta en powernap innan träningen ikväll, för efter den ska jag ta bussen med Sarah hem till henne. Mysigt.


Nu ska jag kolla klart på top modell sen hem o sova lite.

Sleepover, 19/3 -06

Kommentarer
Postat av: B-lund

Grattis på namnsdagen :)

2009-03-19 @ 21:33:31
Postat av: fjunke lundin

fan va najs!

2009-03-19 @ 22:11:32

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback