Trött, förvirrad och nervös.

Sjukt trött är jag, jag skulle kunna somna nu om jag bara la mig ner. Var uppe med tuppen idag känner jag, kl halv tio ringde klockan, upp fixa till sig och iväg till arbetsförmedlingen fixa lite med papper där, sen hämta papper på soc, sen vänta på att pappa skulle hämta mig.

Vi åkte och kolla på olika tvapparater, men fan va kaos det är.. hur vet jag vilken jag ska ha ? Och vilken som är bäst ? Mest förvirrad över vad säljarna stod och sa.  Vi åkte till onoff och elgiganten, nu får vi se vilket vi väljer sen. Men blir nog elgiganten som det ser hur nu, ska diskutera med plånboken bara, så jag kan få ta ut ett lån hos henne och sen iväg och köpa min 37 eller 40tums tv. Vi får se.

Snart ska jag hem till mitt, och ikväll blir det träning två tunga pass, pulsbalans 30 och box 45.
Ledig imorgon skööönt, och jobb i baren på lördag ! :)

Intervju på söndag som jag är så sjuuuukt nervös över...  tåget går tio över tio, och morgon människa som jag är så återstår det att se hur bra skick jag är i på intervjun.  Aja, all in good time.
Hörs.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback