Träning fulltut.

Helt slut, och kl är bara nio, jag är fortfarande ute på arnö, eller jag åkte tillbaka hit efter fotbollsträningen. Jag ska snart åka hem till mitt, göra lite natt mat eller iallafall en natt sallad tror jag !

En massa träning väntas i vecka,

Måndag (Idag har jag kört)
CMS Gång 30min
CMS Pulsbalans 30min.
Fotboll 90min

Tisdag
CMS Gång 30min
CMS Core 30min

Onsdag
CMS egen träning 60min.
Fotboll 90min

Torsdag (torsdagen är osäker men skulle tro de blir såhär)
CMS Box mix 30min
CMS Dans mix 30min
CMS Pulsbalans 30min
CMS Box 45min
Kan bli ändring.

Fredag
CMS Gång 30min

Lördag
CMS Gång 60min

Söndag
Ledigt.

Sen börjar nog nästa vecka likadant.

Nu vet ni.
Hörs.

Kommentarer
Postat av: B-lund

Jag har inte hämtat ut den än men ja det har du rätt i. Vi får kolla hur de blir. Jag börjar bli nervös:P


Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback