Sjukt trött efter folkchock på olearys.

Söndag, och jag kunde inte sova längre än till halv ett, och nu är jag sjukt trött... men men.
Uta på arnö käka frulle här (har knappt nån mat hemma)  Nu ska jag snart bege mig mot oxelösund för fotbollsmöte, och jag kan inte bestämma mig om jag ska fortsätta eller ej, eller nä ja ska sluta med svårt o säga när.

Förövrigt fick jag värsta chocken igår... jag stog själv i garderoben på olearys,  och för första gången på riktigt länge var det sjukt mycket folk där och vi var underbemannade, helt sjukt. Jätte stressigt och mitt igår nyduschade hår är idag smutsigt efter alla jackor jag fick springa emellan. Men det var kul att det var mycket folk, vi i personalen behövde det alla har varit så ner deppade. Kan ju hoppas på att det blir lika många nästa helg ? 
Efter jag jobbat igår skjusa jag hem min lite allt för onyktra stora syster, och kom själv i säng runt 4 tiden.

Ikväll blir det nog filmmys med Bella och Malin.
Men nu ska jag kila.
Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Men det är så sjukt, det var inte förrän jag väntade på att ni skulle plocka klart på Olearys som det slog till! Jag har för övrigt mått mycket bra idag! Det verkar som det är Tequila man ska dricka för att slippa "dagen-efter sjukan" så vet du...

2009-03-01 @ 22:03:30
Postat av: amsan

bara för det var överfullt på tellus ;)

närå men kul att det var mycket folk :)

2009-03-03 @ 11:12:17

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback