Säsongsjobb på Rhodos, vi får se...

Så har man precis kommit hem ifrån Stockholm.
Tåget upp gick klockan 10.13, och jag kunde inte bestämma mig om jag var nervös eller inte, vi kom snabbt fram till Hilton Hotell, där vi samlades allihop som skulle in på intervju, drygt 30-40 pers?  Info möte och allt verka toppen, sen personligintervju, där jag nog lyckades göra ett bra första intryck, jag är hur som helst nöjd, men det är nu det jobbiga börjar, frågan om man får jobbet eller inte, och om man får det när man ska åka ner ? 12 april är första nerresan.  Håller tummarna för både mig och Therese så man känner nån på planet. Men vill det här inte gå vägen hoppas jag på mer tur under nästa intervju och tröstar mig i Katrins sällskap.  Tiden får visa.

Nu ska jag snart åka hem till lägenheten.
Så vi hörs.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback