Pyjamas party, fest & shopping.

Nu var det ett par dagar sist jag skrev..
Kan ju inte påstå att nått förändrats sen sist men iallafall här är en liten uppdatering.

Har fått brev ifrån soc och ska på möta nångång i april, yeey. 
Har hängt med Sarah och Amy en del, blivit besök på godisbron och en runda på stan och kolla på saker man inte har råd med. Sen hade vi pyjamas party hos mig i torsdags, tillsammans med Jacob och Emil. Så det var fullt hus amsan fick sova på golvet stackarn. Sen i fredags var det dags för fest, först åt jag på Rhodos med mor o far och sen bar det av till grannen som hade inflyttningsfest, Bella B var bland annat där och det är ju inte varje dag man träffar henne, så det var riktigt kul och krogen var riktigt rolig för en gångs skull också, sen blev det efter fest hos grannen igen och slutade med att vi skulle kolla på the shining men den är sjukt läskig så när grabbarna hade gått och Ludde somnat vågade inte jag och Katrin se mer, så då gick jag över till mitt och somna gott. Så igår lördag blev det en sväng till Skärholmen med mor o far, jag kom hem med en ny väska, en plånbok, två linnen, en skinnjacka, en sjal, rakhyvlar och 200 kr i presentkort på HM, as bra! Hade vi haft mer tid hade det säkert blivit bra mycket mer, och särkerligen ett par skor men får bli nästa gång. Sen spenderade jag kvällen hemma själv, med godis och fotboll, somnade till då och då, för sjukt trött var jag. Nån gång runt 2 gick jag till sängen och somna direkt.

Nu ska jag strax iväg och lira fotboll i K-holm, får se hur det går.
Hittar inte min underställs tröja känner att de kan bli kallt utan den.... vi får se....
Hörs.

Kommentarer
Postat av: amsan

hur tusan hade du råd med det? ;)

Postat av: Anonym

www.aryanm.blogg.se

Hej!



Läs gärna min blogg, skriver om olika saker såsom:



Smink, mode, skönhet, tips i alla former, horoskop varje måndag.



Läs mitt inlägg om plastikirurgi och priser!



www.aryanm.blogg.se

www.aryanm.blogg.se

2009-03-29 @ 20:16:18
Postat av: Lina

HEEEEEEJ :D allt är bra! har bara så förbannat ont med pengar men det har väl ingen dött av? hur är allt med dig? hur går det i lägenheten? :)

förlåt tusen gånger om att jag inte har hört av mig! jag har bara haft så mycket att tänka på & fixa nu när jag fick jobbet. men har du några planer eller? dra med dig nån ner till kos & sök jobb :D

jaa, snart fyller jag 20 & då ska jag jobba tors-sön :P men det är pengar, pengar är alltid bra! :D vi får höras snart igen! puss&kram jag saknar dig ♥

2009-04-01 @ 22:33:24
URL: http://linalaua.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback