Otursdag? Otur varje dag?

Fredag den 13, för andra gången det här året.
Somliga brukar ha otur på den här dagen, jag känner mest att jag har otur varje dag... Så den här dagen är väl inget undantag för mig.. vi får se hur kvällen blir...

Igår körde jag pulsbalans 30min, och sen boxning tillsammans med Malin i 45min, sjukt jobbigt och idag har jag världens träningsverk i mina armar men det är det värt. Sjukt roligt är det. 

Ikväll väntas fotbollsmatch, sådär halv taggad känner jag, jag är mest trött... vi får se hur det går.
Annars kanske det blir utgång med brudarna eller myskväll med mig själv.. he he....

Idag har jag hunnit med frukost/lunch på stan med My iallafall, as trevligt och sjukt längesen man träffa henne typ. Så vi hade trevligt.  Nu ska jag titta lite på tv innan jag åker hem till mitt och sen till matchen.


Vi hörs då.
ps. Ska hämta mitt paket från ellos idag, yeey,

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback