Osocial utan anledning.

Känner mig sjukt osocial...  och alla mina dagar ser precis likadana ut oavsett om det är helg eller inte... jag är så rastlös men ändå så seg att jag kommer inte igång o göra nått.
Min helg ? Börja med träning vid 3 tiden på fredags eftermiddagen sen skulle jag träffa Malin och Bella, vid 8tiden träffa jag Bella, såg på film sen hem och sov typ. Min lördag ? Pratade med Vicky på stan, Ett samtal ifrån Bella och ett sms ifrån Amy som jag inte kunde svara på... Sen gick jag ut och åt med mina föräldrar och sen hem till dem och kollade på tv... jävligt social..! Så ni som skickar sms kan ju börja ringa istället för jag är sjukt fattig och har inte råd att smsa, ring så ska jag försöka svara så ofta jag kan... för jag vill ju träffa folk, egentligen.

Ikväll då? Nyss spelat match förlust med 0-1, sånt som händer. Nu är jag på arnö käkat mat, ska snart åka och handla mjölk och sen blir väl min kväll as tråkig som de flesta andra kvällarna... vi får ser Katrin kanske är hemma.
Funderar starkt på att åka som Au pair till USA, komma iväg lite... det här funkar inte... vi får se......

Nu ska jag åka hem till mitt och vara ännu mer osocial.
Ring om ni vill nått :)
peeeace

with or without you

.


Kommentarer
Postat av: amsan

så fort du får pengar får du tusan ladda mobilen ;)

välkommen till de arbetslösas värld, IT SUCKS

2009-03-22 @ 18:40:46

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback