Om det börjar dåligt, kan det bara bli bättre?

Medans år 2008 var det bästa året för mig säkert någonsin, visar det sig att år 2009 verkar vara det sämsta året någonsin... även om det bara är början....

Vid den här tiden förra året hade jag redan bokat utlandsresa med brudarna, kuggat och klarat skrivningen för körkortet, varit på studentfest och haft utställning med Katrin. Dessutom hade jag så sjukt mycket att se fram emot, studenten och balen för att bara nämna något.

Hittils i år har jag flyttat, och det är ungefär vad som hänt.... och vad ser jag fram emot ? Inget... för jag har inte planerat något... och har ingen aning om vad som ska hända.....

Aja, nu ska jag strax ta mina sista pengar och åka o handla.
Fotbollsträning ikväll.
Hörs.

Kommentarer
Postat av: amsan

håller med! ska vi råna en bank och fly skitsverige?

2009-03-17 @ 11:06:26

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback