lite smått stressad o nervös... igen.

Ute på arnö igen, de ska ju eventuellt fixa ventelationen eller nått i lägenheten mellan 7-16 på dagarna och jag vill inte vakna upp med massa okända snubbar där, så idag och imorgon och på onsdag sover jag nog på arnö, för säkerhetsskull.

Jag sitter lite på nålar här, inget samtal idag, imorgon äre som gäller eller inte alls. Inte nog med det så har jag ovanligt mycket att göra imorgon, först intervju och sen till arbetsförmedligen. Så är lite nervös för morgondagen, mer nervös än vad jag var i söndags.. och hur svårt ska de vara att komma på ens egna svagheter ?  Jag är helt enkelt bäst på allt, antar jag.

Igår kollade jag på High School Musical 3 och Sagan om ringen 1, båda var bra och jag somnade sjukt tidigt, vilket resulterade till att jag vaknade tidigt idag, spendera mesta dels av dagen framför tvn. 

Nu ska jag återgå till oroandet.
Skriver säkert imorgon.
Hörs

"-You're smiling.
- No Im not.
- Yes you are I can tell by the way your mouth is. "

Chandler & Joey

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback