Ett steg i taget.

Uppe med tuppen idag, eller nä jag gick upp vid elva för att träna, gång 30min och pulsbalans 30min, sjukt skönt att träna mitt på dagarna, mindre folk och mer ork, och om en timme ungefär ska jag iväg och träna fotboll.

Jag hatar när allt är så komplicerat och när allt ska redas ut, jag är inte den som förlåter hur lätt som helst, eller ibland men nångång måste man säga till på skarpen. Men jag gillar inte och ha ovänner, men folk får hålla sig till gränsen. Det blir ett steg i taget och förhoppningsvis går man åt rätt håll.  Svårt dock att få tillbaka det som vanligt.  Vi får se vi får se.

Bella har fått lägenhet och jag får säga hejdå till dvd och tv, KUL, ingen dator ingen tv, jag kommer dö eller nått. Men min mor har kanske löst det, jag får eventuellt ta ett lån av henne utan ränta. YES.  Så i veckan ska man väl försöka komma iväg till elgiganten eller onoff för en bra tv och dvd.

Nu ska jag kolla om tvätten är klar... tar sån tid innan man får en tvättid i lägenheten, och jag vill inte boka in mig för tidigt tänk om jag inte har något tvätt när det blir min tur ? Så jag fixar det på arnö. 
 
Hörs.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback