Ett köp via internet.

Igår gick jag och la mig innan tolv, halv tolv tror jag klockan va när jag slockna.. var helt slut, men efter pulsbalans och box så är det inte så konstigt.. Idag gick jag upp strax innan tolv också, så jag var lagom utvilad, åt flingor till frukost och sen bytte jag om till träningskläder, gick ner till gymet strax innan tre för att köra ett gång pass 30min, och då märkte jag hur slut min kropp var, jag hade noll ork eller energi, men jag tog mig igenom passet och promenerade hem, tog en dusch och kolla på top model 3 repris.

Nu sitter jag på arnö... fixat lite grejer och precis beställt från Ellos, för första gången köper jag något över internet och hoppas på gott resultat. Det blev en svart kavaj och ett par sandaler för sommaren, I love it.
 
Levereras inom 8-10 dagar.

Ikväll ska jag kankse träffa Sarah efter hon jobbat. Vi får se.
Nu ska jag åka hemåt för jag dör av hunger.
Så vi hörs.


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback