Den här dagen känns ganska tråkig....

Tisdag, och jag gör ingen nytta alls..
Sov på arnö i natt orkade inte åka hem igår, dessutom ville jag kolla på Ally Mcbeal som går kl 2 på fyran, och den kanalen har jag ju tyvärr inte, så det var lika bra att övernatta här. Sov till 12 ungefär riktigt skönt, vakna och upptäcker att min pappa inte är hemma och nu är kl 13.40 och min pappa är fortfarande inte hemma jag börjar bli orolig, dessutom var jag sugen på att åka och köpa en ny tv idag, får helt enkelt ta och ringa honom strax, jag menar något bra måste ju komma ur den här dagen.

Ikväll blir det som sagt träning, gång och core, jag har lite små ångest över core passet då jag hatar det, men men kanske går bättre idag än sist jag testa på det som ett av mina första pass på ett år typ, vi får se hur mycket jag orkar ikväll. Efter träningen och duschen ska jag iallafall göra sallad och sätta mig framför tvn och vänner, för sånt är bra! (Man får helt enkelt passa på medans man har både tv och dvd)

Nu ska jag ringa min pappa.
Skriver säkert sen igen...
Hörs.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback