Ännu ett nej.

Det känns bra att allt bara ser ljusare och ljusare ut..... inget samtal ifrån skavsta, antar att det inte blev något jobb där heller ? Fan vilken jäkla tur jag har^^

Pappa har beställt en tv, så den kommer väl om ett par dagar hoppas jag, sen är det bara att börja betala för den, känner att jag gör av med mer än vad jag tjänar....

Knappt något jobb på olearys heller nowdays, inte för att det var det roligaste jobbet men det var iallafall en liten inkomst... nu står jag på ungefär noll... Har lite smått panik nu då när jag inte har något att göra om dagarna.... Blir lite som Monika i vänner, en jäkla massa städande. Men jag har ju rent då iallafall.

Nu ska jag snart åka till lyan sätta upp rullgardinerna som jag köpte för sjukt längesen. Så det är väl på tiden. Ska ta med cykeln till stan också, nu när våren verkar vara på g.

Nu ska jag fortsätta leta lite jobb som man aldrig kommer få.
Vi hörs.
ps. Amy, jag är på din idé, vi bör träffas för att planera detaljerna.

Kommentarer
Postat av: amsan

haha vi ska nog hitta en dag så ska vi planera satan ;)

2009-03-19 @ 23:23:06

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback