Uppdaterande ifrån Nypan.

Nu är jag hemma igen, kom hem igår, sola & bada på arnö och sen åkte jag och jobba.
På kvällen träffade jag Katrin, som varit saknad.  Kolla på vänner och gjorde kladdkakssmet.

Nu tänkte jag uppdatera er på allt nytt jag fått med mig hem ifrån Östersund.
1 Kavaj, ny
1 Stickad tröja, ny
1 lång ärmad tröja (som funkar som tunika/klänning), ärvd
1tt Skärp, ärvd
1tt sminkväskkit, ny
1 mössa, ärvd
1 kjol, ärvd
2par Sjalar, nya
2par Byxer, ny&ärvd
3par Solglasögon, 2nya 1ärvd
3 Klänningar, ärvda
3par skor, nya
3 väskor, 1ny 2ärvda
4 t-shirts, 3nya, 1 ärvd
7 linnen, 5ärvda, 2nya


Det roliga är att jag har cash över!
Även om jag inte riktigt betalat för allt då jag fått ärva lite ifrån sis, om jag kommer ihåg rätt så ser ni antalen o sånt där.
Jag är nöjd nöjd.

Nu vet jag vad för tatuering jag ska göra också, så måste ner och kolla när det finns tid och vad det kostar.

Ikväll blir det bio.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback