Tur i spel.

Igår jobbade jag till nio, sjukt jobbigt som vanligt... men men.
Sen blev jag upphämtad av Katrin vi skulle ut till Williams stuga och hänga med han Linus och David.
William ville sova direkt medans vi andra var riktigt pigga, blev memori (som jag vann på), yatzi (som jag vann på, trots att det var min första gång) och sen sten sax & påse, som jag också vann på... såklart. Jävligt skillad är man ju. ^^
Vi kollade lite på paradise hotel danskaversionen, inte särskillt roligt men men, satt uppe till 2 på natten kanske?
Sen trodde jag att vi kunde sova hur länge som helst på morgonen men nej, Katrin hade ljugit för mig, vid halv nio var vi tvugna att åka mot stan och lämna bilen hos katrins föräldrar, och sen gå hem därifrån, inte särkskillt långt men fan så trött man var... hem och sova lite till blev det för min del. Nu är jag hos Katrin, vi försöker komma på lite lekar tills på fredag.. det går sådär.. ska ta hjälp av google snart.  Och om 3,5h börjar man jobbet igen...

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback