Tisdag.

Hänger på Arnö, som vanligt känns det som... lame.
Vaknade vid halv 11 då Sarah ringde och väckte mig,
 "Sover du?"
"va aaneej jag sträcker på mig"
Bra man är på och ljuga, vi skulle ha tränat imorse men hon fick förhinnder så vi ska försöka ta det imorgon, måste bli skärpning på träningsfronten, sjukt längesen vi var där... och nu jobbar man på mc donalds då är det kört om man inte tränar :P

Jobbar som vanligt 17-21 idag, kankse får jag sluta tidigare men hoppas jag slipper det. Need the money!
Jag måste kirra en dator till lägenheten också, funkar ju inte att åka ut hit varje gång man ska kolla läget på internet.
Men imorse var jag duktig jag har städat vilket innebar damsugit, dammat och tvättat badrummet, och diskat. Verkligen behövligt, jobbigt nog måste jag säkert städa nästa vecka igen... super städat blev det ju dock inte, fortfarande lite kläder framme och en obäddad säng... hur som helst så är det iallafall lite snyggare nu.
Uppdaterar väl innan jobbet igen... om jag har något vettigt att skriva.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback