tar av brottarbella

1. Hur gammal är du om fem år? 25
2. Vem var den sista du träffade? Isabella & Malin
3. Hur lång är du? 161 cm ?
4. Vilken var den senaste film du sett? Step up2
5. Vem ringde du senast? Inga pengar på mobilen så..
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Inga pengar på mobilen så..
7. Vad är dagens planer? Dagen är snart slut, ikväll blir det mys med Katrin mfl.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa, hör så jävla illa.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta.
10. När såg du senast din mamma? Hm.. ett par dagar sen faktist.
11. Vilken ögonfärg har du? Mellerade.. grönbrun
12. När vaknade du idag? 08.30
13. Har du någon gång hittat en katt? nope.
14. Vilken är din favoritplats? Wherever
15. Vilken plats föredrar du minst? Fotsalong.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? L.A ? forsho.
17. Vad skrämde dig som barn? Min syster Gabriella, jag är ju ett adopterat troll ?
18. Vem fick dig att skratta senast? Stewie Griffin
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nä har flera.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Barbär nu är den trasig dock
21. Sover du med eller utan kläder på dig? både och?
22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre.
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja, grekland 08
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota utan strumpor och skor.
26. Är du social? Ja
27. Vilken är din favoritglass? Chockladglass !
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Så sjukt mycket.
29. Tycker du om kinamat? Ja
30. Tycker du om kaffe? Nej
31. Vad dricker du till frukost? Vatten & Oboy
32. Sover du på någon särskild sida? magen mest.
33. Kan du spela poker? Jag kan allt.
34. Tycker du om att mysa? Nä.
35. Är du en beroendemänniska? Va?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Min 10år yngre systerson!
37. Vill du ha barn? tveksamt
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, Spanska lite norska & fo hevde?
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mig själv
42. Äger du dyra smycken? Nja.
43. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Polly
44. Vem är den roligaste människan du känner? Jag själv är så sjukt rolig
45. Välj ett ärr på din kropp? snett under ögat ett ärr ifrån en vattenkoppa.
46. Vad har du för ringsignal? Stewie Griffin : Im going to kick your ass..
47. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Att jag har.
48. Flirtar du mycket? hm.. 260 dagar sen... he he, nä skulle jag nog säga.
49. Vart togs din profilbild för din blogg? i GÖTEBORG med Katrin.
50. Kan du byta olja på bilen?
51. Har du fått fortkörningsböter? Inte än.
52. Vilken var den senaste bok du läste? Håller på och tar mig igenom spelet och sagan om ringen 1
53. Läser du dagstidningen? Ja
54. Prenumererar du på någon veckotidning? Hänt Bild!
55. Dansar du i bilen? Ja
56. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?  Min namnteckning på ett kvitto
58. När var du i kyrkan senast? Allt för längesen, måste dit snart.
59. Vilka personer utmanar du? Amy... he he ?


Sjukt tråkigt.

Kommentarer
Postat av: amsan

haha jag har ett liv iaf ;) tråkigt skit, höhööh. gillar du att mysa? nää. nu ljuger du mickis

Postat av: Micaela

Vusste inte vem jag skulle utmana... hö hö.. ja jag ljuger lite grann kanske? eller ???

2009-06-14 @ 20:44:44
URL: http://delajara.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback