Shopping väntar..

Nu sitter jag här igen, ute på arnö med inget att skriva... Men snart eller snart och snart, om en timme säkerligen så kommer jag åka med mor och far upp till skärholmen för lite shopping tror jag, så det ska bli nice!
Köpa ett par till par shorts ifrån cubus tror jag nog, dom är så sjukt sköna så jag nästan över använder dom.
Är dock sjukt fattig men kanske kan smöra för mor min.

Ikväll är det Sverige- Danmark match, och det är ju ett måste att se den nästan!
Med lite rom&cola kanske ? Vi får se hur mycket alkohol som blir inräknat, troligtvis inte utgång då jag är så sjuukt fattig men man vet aldrig där heller...

Drömmde sjukt mycket i natt också, väldigt mycket om massa vänner jag inte träffat på länge... borde man höra av sig kanske?  Får tänka på saken.
Nu ska jag kila, men skriver nog sen när jag är hemma igen och berättar vad som inhandlats.
(ska ändra lite i bloggen också, då jag fick negativ respons på en av mina bilder, doh)

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback