Riktigt fattig.

Jag jobbar officiellt på mcdonalds nu... hur som helst det är pengar, första lönen den 25 juli, woho, snacka om att man längtar.. är riktigt fattig fram tills dess känner jag... speciellt eftersom jag ska på hultan också!
Ja missa ju deklarationen så får dom pengarna i augusti istället för juni, doh! Riktigt jävla doh!
Skulle varit perfekta pengar för en tripp utomlands med Sara, men får man kanske låna till sig av sina föräldrar?
Juste,,, jag har så lite pengar att jag till och med har minus på kortet nu...

Saknar sneluggen, och att kunna ha mittbena utan att se alldeles för dum ut... aja.. det växer väl ut... ge det en månad.
 

Snygg ibland så!

Kommentarer
Postat av: Amy

låna ännu mer ;) jobbigt med bilden förövrigt, ser inte vad jag skriver ;B

Postat av: Mickan

Hahah jag vet skit störigt... men det är en rolig bild egentligen... jag ska fixa det sen:)

2009-06-02 @ 11:22:28
Postat av: poo

hahaha fyfan va bra bild. ta aldrig bort den.

2009-06-03 @ 00:54:01
URL: http://isabellaboberg.blogg.se/
Postat av: Micaela

Man ser ju inte vad man skriver det som är störigt bara... och man ser inte hela ansiktsuttrycket dock.

2009-06-03 @ 12:48:20
URL: http://delajara.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback