Lyckad kväll!

Trost försluten och skamsen att kalla sig svensk så var gårdagskvällen riktigt bra, rom och cola som jag glömt bort hur gott det var, så nu är jag back in the game för nästa fest uppladdat med just rom&cola! (och kanske en limeskiva i, man är ju trots allt fortfarande en utbildad bartender)

Hur som helst efter fotbollen och efter förlusten i "med andra ord" så drog jag Sarah och Jenny ut på krogen, det blev o testa på lotsen för första gången i år... dock väldigt lite folk, men jag hade trevligt träffa på Fredrik och snacka skit.
Sen gjorde jag och Jenny sällskap hem hon för att hämta sin cykel som stod vid mig och jag för o gå hem och sova.
Bra bra kväll!


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback