latast.nu

Jaha så sitter man här ute på arnö igen..  Becka vill att jag ska med och träna, men fan pappa är inte hemma och kan inte skjusa mig till stan och jag är alldeles för lat, jobbar ikväll också... men största anledningen till att jag inte orkar träna är för att min dusch är en bitch, hatar o duscha i den, eller inte själva duschen bara de förbannade badkaret som man måste stå i... suger ju.  Aja så ingen träning idag, men jag och Sarah ska ta oss till gymet imorgon innan hon börjar jobba, så det ska väl bli av hoppas jag... då måste man ändå duscha för det är helg och man vill vara fräsh, även om jag inte har några spikade planer alls för helgen, eventuellt jävligt mycket fest på lördag men jag är fattig så kan luta åt att jag bara hänger själv (eller med nån annan som inte är fest sugen) och kollar på film och fotbollen! Viktig match!

Nu ska jag kolla upp hur man mobilbloggar, tänkte att det lär ju vara en jävligt bra idé eftersom jag inte har någon dator hemma och det är inte varje dag man orkar hänga på arnö ( även om jag varit här typ hela veckan?), så hoppas det är gratis... bör ju tanka på min mobil snart iallafall, suger utan cash...oj vad jag har attityd idag känner jag... mest trött.. en annan var ju upp vid halv nio för att tvätta i världens sämsta tvättstuga... men men tur att man har Katrin med sig för det är as trist att tvätta själv... hur som helst... uppdaterar väl om ett par timmar igen, innan jag åker hem till mitt.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback