jobbjobbjobb..

Jag är så sjukt bra på att uppdatera nu.. även om jag sällan skriver något viktigt.
Ikväll blir det jobb 16-20 skön tid, för det är fan jobbigt på mc d. Det är fortfarande upplärning så jag får sällskap hela passet idag också, känns bra, lite roligare då! Hoppas att mina andra arbetspolare också börjar släppa loss lite snart, dem kändes riktigt tråkiga i måndags, eller så var det väl bara jag... så vi får väl se... hoppas på att få mitt schema snart, tycker inte om att gå ovis på när jag ska jobba! Måste stryka arbetskläderna också innan jobbet, jobbigt att dem typ alltid måste vara ny strukna, jaja, man ska inte klaga, ska vara glad att jag har ett jobb iallafall, äntligen. Lön i juli jag längtar!
Jobbar imorgon också, 17-20, ännu bättre... men då kommer jag förmodligen att få jobba själv.. lite nervöst, hoppas på lite folk!

Nu ska jag fixa bloggen lite till.


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback