jobb jobb fylla jobb jobb östersund

Nu känns det som om jag inte gör annat än och jobba, i en vecka har jag jobbar 6 dagar av sju... jobbar imorgon också och sen på onsdag, sen är jag ledig tors-sön och då ska jag nog upp till östersund för lite nya kläder och häng med sis. Ska bli nice, ska kolla tåg snart, är det för dyrt så blire att bila upp.. helt själv men men, det är det värt.
Jobbar dock hela trosahelgen då mina brudar tänkte cykla dit, så jag får hoppa det tyvärr..
På tal om trosa så var jag där igår och var på Saras & Tommys inflyttningsfest, hade faktist en riktigt trevlig kväll trots att jag höll mig nykter och körde hem vid 1 på natten... men skönt att sova i egen säng och inte må illa på jobbet dagen efter,... som jag gjorde på lördagspasset då jag hade blivit lite lätt för full hemma hos Katrin!

Ikväll blir det så jäkla lugnt kan jag säga... jag är ute på arnö nu, åker väl hem om någon timme då blir det film och chill och bara sova typ...


 
Jobbade hela fredagen 12-21 så träffade inte på några studenter, men man vet ju att en själv var jävligt snygg förra året och då hade vi ju tur med vädret ! Nice !

Nu ska jag kolla face.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback