fifan.

igår hängde jag med Isabella, Katrin & även Elin var med ett tag.
Det var en så grymt bra kväll så jag kan inte ens förklara.
Till och med besök på mc donalds.

Så galet bra va kvällen..
Det var min och Isabellas såkallade sista kväll... hon flyttar på fredag... och jag kan inte säga tillräckligt många gånger hur gay det är.. fan mår dåligt när jag tänker på det.

Men kvällen var guld!
Massa massa skratt!
<3

Nu ska jag kolla lite sköna citat och sen kolla upp vilka jag vill se på hultsfred.
Uppdaterar väl sen här igen, nu när jag ska sova på arnö med en dator.

over and out.


Kommentarer
Postat av: Isabella

SÅ JÄVLA BRA!!


Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback