Det bara öser ner.

Igår jobbade jag 17-22 jobbade över två timmar så det var nice.
Sen åkte jag hem och hade det mysigt med Katrin, Anna och Elin.
Gick in och la mig vid 2 nångång ?


Imorgon väntar Östersund, fre-tis, ska bli riktigt nice, önska det lovades lite bättre väder bara. Men men.
Jag är ute på arnö nu, ska nog låna duschen här och sen får jag se vad som händer idag...
jag bör ju städa och diska,.. men jag är rätt dålig på sånt så vi får se.

Måste kirra hultanbiljett också... jag är så dålig på att ta tag i det.
Men fan snart är det ju dags, hoppas den veckan blir as fint väder.... kommer säkert regna.. doh.

På tal om doh, jag har inte träffat brottarbella på as länge,.. snacka om att det suger.
Nu ska jag kolla upp biljetter.

Flyger btw till östersund, känns nice 1 timme tare bara.

Kommentarer
Postat av: bobergarn

Vi sågs ju igår min älsklade. det var nice


Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback