Äsh, bara för skoj.

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v
6. Utmana hela jävla världen
______________________________________________________

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Nej det är en vanlig biljett alltså inte rädda barnen biljetten.

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Hej!

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Hehe jo jag vet att du är:D

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?
Okej måste skynda mig då :D

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Haha jo det är det :)

6. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
Glömde min mobil hos en vän.

7. Vad vill du höra mest av allt?
Låt mig tänka på saken ;)

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Du får betala i natura om jag ska komma;)

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Ska du hem nu?

10. Om du ser en ligist slå en gammal tant vad säger du då?
Innebär det vistelse på erat rum du och jag?

11. Din pappa ringer dig klockan 7 en söndag morgon,vad svarar du?
Jag hatar faktiskt öl ;)

12. Din vän ber dig om flytthjälp, du svarar?
Förstår.

13. Vad säger du till ditt ex som ber dig komma tebax?
Coolt.

14. Med vilka ord gjorde du slut?
Nice, hittat något lykhotell då?

15. Vad blev reaktionen?
Godkväll.

16. Chefen frågar varför du är försenad till jobbet, ditt svar är?
Jaha, då har vissa sommarlov nu då.. :D

17. Vad är det mest romantiska du hört?
Din restaurang har börjat använda Mctime!

18. Vad svarade du?
Bra jobbat Micaela.

19. Hur svarar du i telefonen?
Hej.

20. Du får en otrolig orgasm, vad skriker du?
Tack så mkt.

21. Ditt livs kärlek friar, hur svarar du?
Fy fan Mickis!


Haha, ja det här var ju jävligt kul :b

Kommentarer
Postat av: Amy

du säger att jag är lättroad? ;)

Postat av: Maddafakka

HAHA fyfan va dålig!

2009-06-03 @ 14:29:31
URL: http://isabellaboberg.blogg.se/
Postat av: Sara

20. Du får en otrolig orgasm, vad skriker du?

Tack så mkt HAHA ;D

2009-06-03 @ 17:46:43
URL: http://noprincess.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback