2h till jobb

Sjukt hungrig är jag... ska snart ta mig något att äta... men det måste vara något bra så att jag inte köper hem mc donalds sen efter jobbet... och ikväll vad är planen då? Katrin är inte hemma och Bella ska inte komma... vad gör man då liksom... rastlös redan nu innan jag ens åkt till jobbet.
Får väl se... inte så pepp på att jobba men man får blicka framåt och tänka på löööönen!
Var på arbetesförmedligen idag också, ska ju få pengar för maj månad.. sweeet!

Börjar om 2 timmar...
Pratar med Sara på msn, inflyttningsfest på lördag och jag är taggad.
Det är ju fest på fredag också, taggad till det också... så jäkla mycket party nu! Sweet.
Blir tullen i trosa på lördag kul o kolla läget där för andra gången.. Pepp pepp.
Så kommer vara lagom sliten på söndag då jag jobbar 11-19, men det är det värt!

Hörs sen!

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback