10 000 försök, 1 okej.

Tio tusen olika bilder bara för att få en som är någolunda bra, nu får det duga.. får kramp av o försöka få till det perfek, vi tare en annan dag.

Snart ska jag iväg och träffa Victoria K, ska bli riktigt mysigt då det var längesen vi sågs (om man inte räknar med igår då hon kom och åt hos mig på mcd) Hon har ju varit borta i mer än en månad för den där reseledarkursen och nu vill jag höra allt :)

Nu ska jag snart kila så jag orkar inte skriva något mer...
vem vet kanske träffar jag Katrin ikväll (som jag heller inte träffat på typ flera dagar, lördags sist) hur som helst kankse jag får låna hennes dator då... vi får se.

Pepper in för helgens fester !

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback