vart tog solen vägen?

Igår kollade jag upp vilka band jag ville se på hultan och ja det blev ju en del, men orkar inte skriva upp alla här.
Sovit på arnö i natt för att jag skulle hinna gå upp o sola o bada innan jobbet, men så gärna är solen i moln, jävligt typiskt,  men kanske tar ett dopp iallafall bara för att.

Jobbar som sagt idag 16-00, långt pass men som tur är har jag bara kvällspass den här veckan, vilket känns väldigt bra.
Pratade med Isabella igår om Australien så det kan ju faktist bli av skulle vara riktigt roligt och dra iväg till down under tillsammans med henne. Nångång under november tror jag vi tänkt oss, vi ska kolla upp det där lite mer.

Hur som helst nu ska jag kila.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, Micaela! 6 timmar är inte länge alls, jag jobbade 10 timmar idag ;)


Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback