upp och ner.

Riktigt rörigt på senaste,  hultsfred, inte hultsfred, hultsfred, inte hultsfred osv ... slutade med inte hultsfred.
Men idag regnar det som aldrig förr ungefär så lite tur är det ju att man inte sitter i ett tält.
Gabbsan kanske kommer nästa vecka och då kanske vi åker på äventyr ? Eller jag vet inte, vill kankse jobba så mycket som möjligt,,.. har lite besluts ångest hon får höra av sig i helgen så får vi se vad hon säger.

I Augusti kommer min kusin till europa, och då vill man ju gärna ner och träffa han i varmare breddgrader.
Han ska på festival i Ungern, dit även Lily Allen ska och spela, så kanske ska man åka dit ?
Annars blir det väl en vecka i spanien eller italien... vi får se.
Hur som helst ska jag ju vara hemma sista helgen i augusti för då blire barskolan ferre.
Så fram tills dess ska man väl försöka jobba så mycket som möjligt, det vore ju bäst.

På tal om jobb så ska jag bege mig dit kl 17 då jag börjar och sen har jag ingen aning om när jag slutar... det visar sig.
Ikväll ska jag nog övernatta hos Katrin också, hon ska ju ha fixat tvn i sitt sovrum det blir mys!

Hörs då!
Puss

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback