update 2

Nu så... sorry att jag sabba harry filmen för er som inte sett den.. men var så upprörd över att den inte nådde upp till förväntan. Hur som helst V for vendetta var iaf riktigt bra och the libertine som jag och gabbs såg igår var ganska bra den också.. johnny d <3

Annars känner jag mig lite besviken just nu... jobbar & sliter som ett djur och bara försöker blicka framåt och mot australien, men eftersom tyvärr inte bella har någon inkomst än så åker down under längre och längre ifrån, jag ville ju boka om 2-3 veckor så man kan räkna ner till datumet  men så blir det nog inte... förhoppningsvis kommer vi iväg nångång för vi skulle ha det så jäkla sjukt bra... men just nu vet jag inte och jag hatar det här.. jag vill ju inte åka själv... damn it ! :(

Jag vill ju resa, och blir detta inte av vill jag spendera massa pengar på allt onödigt istället som jag alltid gör när jag blir på dåligt humör och inte får som jag egentligen vill och inte kan lägga pengarna åt sidan för att jag inte vet till 100 % vad jag sparar till... ååååhhhh.....
Men i väääärsta fall så tar jag min backup plan och drar till sydamerika och peru och där pluggar spanska eller nått.. Här kan jag ju inte vara i höst iallafall, inte när alla andra ger upp och drar.

...................................

Kommentarer
Postat av: amy

jag ska inte dra

Postat av: balle

what about norge darling?

2009-07-24 @ 14:21:57
URL: http://isabellaboberg.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback