sleepover hos sara k.

Hänger i trosa, varit en mysig kväll.. blev lite ute häng och sen film.
Åker nog hem tidigt imorgonbitti, ska hämta sis i gnesta och sen förhoppningsvis sola o steka vid poolen om det är bra väder.

hur som helst, ska inte vara långvarig här... tänkte skriva in mitt söta sms ifrån min kära norgebo Isabella
"Allt som skulle behövas nu är Mickis Bella.... så är kvällen så gott som gjord. MISS YOU!!!"
Hatar att hon bor så långt ifrån gaymutta kom hem NU ! Damn it.

Men fått syn på sjukt söt kille, men guess what, han har tjej... jävla typiskt... The story of my life.
Men vem bryr sig... ja ska jobba gärnet tjäna massa cash och sen surfa på vågorna i sydney, eller hur bell?


Nu ska jag snart sova.
Sleeptight.

Kommentarer
Postat av: Isabella

You bet baby :D:D


Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback