Så ska man försöka blogga...

Sitter hemma hos Katrin, som är på fest hos julia, sen ska hon hem hit och dona lite tror jag nog, om allt går vägen.
Jag är riktigt sliten efter lång dag på jobbet!

Satte precis på lite promoe för o komma igång lite vill inte somna här i stolen framför datorn.
Men ska väl om ett tag gå in till mitt och kolla klart på mysteriet på greveholm, tidernas bästa julkalender.

Pratar med Isabella på msn, saknar henne hela tiden helt sjukt, hon borde tröttna och komma hem snart!
Smsat lite med Moa också, imorgon ska hon boka sin resa ner hit så den 27 augusti kommer hon! SWEET.

Tråkigt att man inte är och festar gärnet på hultan, men sånt är life.
Är ledig till stor sjö yran iallafall så den blir det nog, skulle vara kul om någon ville följa med dit, men har ju en hel del tråkiga vänner så lutar åt att jag får åka själv, inga problem det heller iof men alltid skönt o ha någon o åka upp med.

nu ska jag sluta skriva massa skit.

300 dagar den 22 juli.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback