Riktigt bra onsdag!

Känns som varje gång jag skriver så nämner jag att jag saknar Isabella, eller något annat som har med henne o göra, men det är sjukt jobbigt att just när vi kommit så nära så flyttar hon så långt bort, men jag vet att hon läser min blogg och jag vill att hon ska veta att jag saknar henne ap mycket !


Hur som helst, igår efter en skön dag vid poolen och efter att ha lirat lite kubb med familjen ladda vi upp för fest!
Lite lätt förkrök hos mig tillsammans med Gabbs, Jacob och Axel och sen vidare till Tellus där vi träffa en massa mer människor, riktigt roligt vare! Super nöjd med kvällen, efteråt drog vi hem till mig för någonslags efterfest... det blev som det ofta blir, häng i soffan, liten nattmacka och sen en film att somna till.
Men jag hade en bra kväll!

Idag är jag supertrött, somnade ju trots allt runt halv fem eller nått, och redan uppe... ute på arnö och skulle steka vid poolen men vi ska iväg till söderköping(?) om det nu heter så, iallafall smultronstället och käka glass snart. 

Hörs då.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback