överaskad av överaskningen.

Igår kväll tog jag och Gabbsan det lugnt, Katrin kom över, vi myste med film, chocklad jordgubbar och lite glass.
Efter nån timme eller nått säger Katrin att hon ska ner och möta sin kusin för att få tillbaka lite kläder,.. inget mer med det tänkte jag.... efter 5-6 minuter hör jag : " Yo!", och det lät inte som katrin, nej helt rätt... det var min BELLA som var hemma och kom och överaskade mig, jag hade ingen aning att hon skulle komma, värsta chocken och jag blev super glad. Katrin skulle alltså gå ner och öppna porten åt bell, fi faan va luriga dem två är,... looove them! 

Asabasa bra att B är hemma, så jag ska hänga sjukt mycket med henne nu...
Ikväll ska hon hämta mig ifrån jobbet vi drar hem till mig fixar oss och sen får vi se vad kvällen erbjuder... Imorn ska vi också hänga... hela hela hela tiden hoppas jag!

Snart jobb 16-23, men först nu lite mat.

Hejdå.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback