jobbjobb jobb.

Tänkte uppdatera ggr 2, bara för att.
Första inlägget kommer här.

Fick lön idag och fan va det kirra finfint i kassan! Önska de hade varit lite mer, men saker som måste dras av.
Nästa månad blir det mer ! :)

Jobbar som en tok hela juli ut nästan... tog ledigt för hultan men det blev ju inget så tog lite extra tider den veckan vilket jag är nöjd med sen ledig 31 juli och 1,2 augusti så jag kan se lite sköna band på stor sjö yran!
jobbar nio dagar i rad nu, sen i tisdags!
imorn 15-00,
lördag 10-19,
söndag 12-16,
måndag 12-21
tisdag 12-16 ochkanske 19-23 också.
onsdag 15-23
torsdag 16-23 men försöker byta den till ett dags pass istället.

ja ja, sen ska jag ju eventuellt ta lite tider på tellus också, så det blir najs!
Hade kunnat jobba där imorn men blir ju en sen dag på donken så tyvärr inte.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback