Finns ingen bra rubrik just nu.

1... 2 ... 3 ... och där rann mina australien planer ut i sanden....
Därför man aldrig ska säga något, fan jag hatar det här... Ska man göra något så ska man fan göra det själv!
Å andra sidan vill jag inte åka till Australien själv eller med någon annan än Bella.. Men nu är ju läget som det är...
Och det enda stället jag kan tänka mig åka själv till just nu det är Peru... Så förmodligen så beger jag mig emot sydamerika nångång innan jul ? Inte enligt planerna med good enough.
Om inte bella vinner på lotto.

Vad är det egentligen som lockar så jävla mycket med norge?
Katrin säger snubbarna men fan killen hon träffa var ju svensk...

Aja.. på grymt dåligt humör nu... hatar att det aldrig blir som jag vill.
Hur som helst, ska slösa lite cash i Östersund om en vecka då jag är där på stor sjö yran och festar loss!
Det ser vi fram emot.

Kommentarer
Postat av: katrin igen..

Du ska till Norge och så är det bara! :)


Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback