Filmer.

Jobbar 16-00 idag, börjar vantrivas mer och mer tyvärr, funderar därför mer på att flytta till norge 3 månader innan australien. Vi får se, vill inte spika något än!

Hursomhelst,
Såg Harry Potter och halv blodsprinsen igår, inte en sån höjdare som jag hade hoppats på... hände inte alls särskillt mycket och med halv blodsprinsen som titel betydde inte heller mycket... det mest spännande var väl att Dumbledor (stavning?) dö!!! så jag måste nog trotts allt se den igen, men om det blir på bio igen är tveksamt..

Nu ska jag och gabbsan kolla på V for vendetta, så får se hur den är... folk säger att den är bra så hoppas det.
Vi har även lånat the libertine med Johnny Depp, så det ska vi ju självklart se om vi hinner :)

Nu är kl kvart över ett så dags att sätta igång med film tittandet.
Jobb imorgon igen 16-23, doh !

Kommentarer
Postat av: Isabella

Men palla att du skriver grejer som händer i filmen!!

Postat av: amy

jaaa mickis, sara har inte sett den! OCH DEN ÄR ASBRA. V för vendetta suuuger ;)

2009-07-22 @ 21:19:52
Postat av: Micaela

hahahahahahhahaa

2009-07-22 @ 23:42:30
URL: http://delajara.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback