depp,sur,ledsen,bitter ja va fan ?

Är på sjukt dåligt humör, och trodde ALDRIG jag skulle säga detta men jag hade bra mycket roligare på jobbet idag än hemma och prata med folk.

Återigen, vart tog alla roliga, spontana och äventyrliga vänner vägen ?
Jag ska klona mig själv, fifan va jag skulle åka på äventyr och bara leva livet.
Klart man måste ha pengar men jag har iallafall ett jobb nu så jag får lön och kan komma iväg.
Önska bara jag hade modet till mig att åka själv till Australien, jag vill dit, och jag har bråttom, vill ju göra så himla mycket, måste ju börja nångång jag är ju för sjutton 20 redan!

Just nu är jag så himla AAAAAAAAAAAAaaahhHHh! ungefär... jag vill bara skrika och jag vill bara att nån kunde göra som jag vill någon gång! Det är ett himla tjat om norge, men jag tror jag bestämt mig, jag ska inte dit. Så sjukt överskattat och inte nog med det så är det ju trots allt för jävla dyrt.... hur kan man vilja vara där ? Som svergie exakt bara att det är dyrare och dem pratar betydligt fulare! Men inte mitt problem, jag orkar inte göra som alla andra !
Dem får köra sin grej, jag klarar mig nog fint utan dem, även om två av mina bästa kompisar kommer vara & är där... blödig som jag är så grinar jag ju nu när jag sitter och bloggar, fifan va gay jag är. 
Men jag är bara så ledsen på att det aldrig blir som jag vill!

Jag vill bara ha ett datum och se fram emot och veta att jag faktist också kommer härifrån!
Jag vill inte fördjupa mig i något mer just nu... önska bara jag hade en kompis som var precis som jag!
Visst har även jag dåliga sidor, men jag skulle iallafall få som jag vill!

Kanske struntar i yran också, gbg istället?
Får se...
hej.

Kommentarer
Postat av: isabella

cheer up bäbis. det kommer bli som du vill inom sinom tid också

Postat av: Sara

ursäkta, men vi var spontana i lördags men det var visst ingen som ville hänga med?

2009-07-28 @ 00:25:41
URL: http://noprincess.blogg.se/
Postat av: micaela

ha ha men sara ni skulle till vrena, inte driekt äventyr om du frågar mig :b

Men bara för det så nästa gång är jag på!

2009-07-28 @ 17:42:09
URL: http://delajara.blogg.se/
Postat av: Elin

yeey! en till som dissar norge, då är vi typ 2 ^^

2009-08-04 @ 16:19:45
URL: http://kelin.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback