blä.

Skulle varit på väg till hultsfred idag om några timmar... blir dock inte så.
Katrin sålde sin biljett och nu är man ledig helt i onödan,  vad ska man hitta på istället ? nada.

Tänk om jag hade en kompis som var precis som jag, alla mina planer skulle gå i land, skulle ha sätt hela världen vid den här tiden, säkerligen, allt löser sig ju alltid...
Men nej nu har jag ingen sån vän.
Aja sparar ju lite pengar på att aldrig göra nått kul så de är ju bra iaf... även om jag säkert kommer att lägga dem på massa onödigt istället då.

Men jag har ju lite annat och se fram emot.
Jag och Isabella ska ju iväg, i höst.
Sista helgen i Augusti kommer barskolan gänget hit och fan va fest det ska bli då!

 jhgmbjnb c

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback