bitter.

Usch jobbade idag som vanligt, och ja man blir fan bitter över att jobba varje dag, helt slut och har ändå fyra dagar kvar att ta mig igenom innan jag kan åka upp mot östersund!

Jag vet inte vad jag ska skriva för jag har inget roligt att berätta...
Beslutsångest om hösten som vanligt och åh jag mår dåligt över att bara tänka på vad man ska hitta på.
Måste ta ett snack med mina systrar och kanske med mamma och pappa också, och se vad dem har för förslag, jag kan inte ta dem här besluten själv och med hjälp av mina vänner kommer jag inte långt, bara till norge då de flesta vill ha dit mig...omtyckt som man är ;b


Nu har jag hursomhelst hårfärg i håret, 30 min till sen duscha och hoppas på gott resultat.
Efter det ska jag och Katrin åka på bio på heron och se Public enimies med Johnny D!

Ska väl försöka sluta vara bitter nu.
hejdo

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback