arrrhg

Är på riktigt jävligt humör idag!
Fick jobba över två timmar igår vilket innebar att jag slutade kl 0200 vilket jag inte alls var det minsta sugen på, men hela jävla världen verkar älska mc donalds oavsett vad klockan är!
Kom hem till Katrin vid kvart över kankse, vi snacka lite och sen kollade vi på P.S I love you, som är så sjukt bra och jag satt och grina mig igenom hela filmen (som vanligt) Kunde knappt andas tillslut för att jag blivit så täpt (hur stavas de?) i näsan av allt gråtande, till slut somnade vi runt 5 snaret, och vaknade vid 10. Kändes sådär.
Jag gick in till mig sov lite till sen åkte jag med ut till arnö, ingen mat här heller så är svin hungrig inte ätit sen halv sju igår kväll! Ögonen är svullna också bara för att jag grina som en liten tjej igår.

Och ikväll ska jag jobba igen, 17-0230, kommer säkert få sluta typ 4 eller nått sånt. Do'h

Och för att göra mig på bättre humör så funkar det som vanligt inte för mig att föra över bilder ifrån mobilen ! Damn it !
Sätter in sladden, trycker på filöverföring sen startar mobilen om sig, och så måste ja välja jävla filöverföring igen och så startar den om sig, och så fortsätter det hela jävla tiden, hur fan gör man rätt????? Åååååh mår dåligt !

Svin arg är jag !

Kommentarer
Postat av: Makka Yo Makka Flo

Saknar dig sjuukt mycket :D AUSTRALIEN BABY!

Postat av: Sara

Min lilla du, Emmaboda är samma datum som det där du sa! Exakt samma datum..

2009-07-06 @ 12:41:59
URL: http://noprincess.blogg.se/

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback