Ett händelserikt år!

Nej inte hann jag skriva i onsdags inte.
Men jag hade en bra nyårsafton med middag med tjejerna, alkohol och utgång på krogen, men det är klart allt kunde varit bättre men jag klagar inte det gjorde jag mer natten mellan onsdag och torsdag då mina skor tog livet på mina fötter. Hur som helst fredag idag och jag har skrivit på papprena för lägenheten, nu har jag tagit en paus från packandet men annars håller jag på för fullt.

Så hur såg år 2008 ut ? Jo det har nog varit ett av mina bästa år hittils.

Januari-April måste nog mest bestått av fest, både K,P och Amys 18års fest och studentfester. Vi bokade våran grymma resa till Grekland och jag ritade upp en tatuering åt Sara K.
  Saras tatuering och studentfest rocktema 2008

Maj, VALBORG en massa festande med mösspåtagning med sjukt bra brudar och alla andra studenter och min 19e födelsedag.
  Valborg 2008

Juni; vi säger såhär den bästa månaden LÄTT, först besök i Östersund, sen STUDENTEN som var bland det roligaste jag gjort ever Fredagen den 13- oförglömligt! Lika så balen som kom två dagar senare, säger väl såhär snyggast var nog jag och Marcus. Och två dagar efter den helgen var det dags för Grekland med 5 super sköna brudar Sara, Sarah, Elin, My och Hannah. Vi hade riktigt kul och hemma runt 6 var tiden som gällde, snygga bartenders som inspirerade till att jag bokade in mig på Barskolan i Magaluf. 
   Student 2008 - too cool for school
  Balen 2008
    Zakynthos 2008

Juli- Augusti står mest för en massa jobbade med dubbel jobb och halv fint väder. Hade dock en karneval som var riktigt bra. Poolparty och allt. 
 Sommar 2008

September: står för barskolan hela månaden även om jag bara var där två veckor men ändå. Top tio i bästa någonsin, ligger på delad första plats som studenten med all säkerhet. Alla dessa sjukt bra människorna som man träffade och lärde känna! Partyeliten och ALLA andra <3, värda allt det bästa absolut! Grupp 12 2008 ! Efter det här trodde jag alla dörrar öppnades men...
 Barskolan 2008, blir en bild flera finns i äldre inlägg.

Oktober - December, jag stannade i nypan, jobbar helger på Olearys, tog ledigt en helg och drog på kryss med barskolan och alla andra från Magaluf. Men sen blev det en massa julfirande, endel nya grymma vänner och en nyårsafton jag tidigare nämnde !  
   Nyårsafton 2008

Jag är sjukt nöjd med det här året, både mycket och lite har hänt och jag kommer alltid komma ihåg 2008. 
Hur 2009 blir återstår att se,  jag är taggad, börjar med att flytta hemifrån. Sommarn är oklar men kan bli Spanien, eller Grekland. I höst ? Australien ? Vi får se... jag är inte känslig sådär ;b.

Tack 2008 och alla som gjorde året så bra, välkommen 2009.
Hörs. Jobb ikväll.. måste packa på nu.

Miss M

Kommentarer
Postat av: sis L

Härligt år du haft...och jag är helt säker på att 2009 blir minst lika bra, promise!



Du vet, allt är förändligt. Vi kan för det mesta välja vad vi vill ska bestå och vad vi vill ändra på i just våra egna liv!!! Ibland är det lätt ibland är det svårare men I ll always be ther om jag får bestämma ;o) Älskar dig gumman!

2009-01-05 @ 03:00:59

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback